Digitalizacija je jednostavan postupak konvertiranja zapisa s papira u digitalni oblik. Zaštitite svoju dokumentaciju i učinite ju lakše dostupnom.
Usluga digitalizacije dokumenata obuhvaća pripremu dokumentacije, skeniranje, indeksiranje i pohranu na odgovarajućim medijima (CD, DVD, HDD) ili u elektroničkim bazama podataka. Digitalizacija dokumentacije omogućava brzo pretraživanje sadržaja i distribuciju podataka, te mogućnost pristupa podacima s udaljenih lokacija.
Velika ušteda prostora i opreme
Smanjenje broja djelatnika na poslovima zaštite i obrade dokumentacije
Brža dostupnost cjelovitih informacija
Pregled i ispis digitaliziranog dokumenta
Mogućnost korištenja informacija i podataka od strane više korisnika
Mogućnost pronalaženja i korištenja dokumenata po više adresa (odrednica)
Mogućnost ograničavanja pristupa i pretraživanja digitaliziranih sadržaja ovisno o zahtjevu naručitelja
Kvalitetnija zaštita podataka
Prodaja i održavanje
U današnjem digitalnom dobu, skeneri su nezaobilazan alat za sve koji teže efikasnosti, sigurnosti i preciznosti u radu. Bez obzira na to vodite li uredsku administraciju, radite u sektoru grafičkog dizajna ili upravljate arhivskom dokumentacijom, odabir pravog skenera ključan je za postizanje visokih standarda u svakodnevnom poslovanju.
Naša tvrtka specijalizirana je za prodaju i održavanje visokokvalitetnih skenera prilagođenih potrebama modernih poduzeća i pojedinaca.
Naša stručna ekipa stoji Vam na raspolaganju kako bismo vam pomogli odabrati uređaj koji će najbolje odgovarati Vašim potrebama i budžetu.
Redovito održavanje ključno je za dugotrajan i pouzdan rad vašeg skenera. Naša tvrtka pruža:
Preventivno održavanje kako bi se spriječili kvarovi i produžio vijek trajanja uređaja
Brz i efikasan servis u slučaju nepredviđenih problema, osiguravajući minimalne zastoje u vašem poslovanju.
Podršku i savjete za optimalno korištenje i prilagodbu uređaja vašim specifičnim potrebama.
Naša tehnička podrška dostupna je i putem telefona ili e-maila, jer znamo koliko je važno da vaši uređaji rade besprijekorno.
Prepustite digitalizaciju vaših dokumenata i projekata u sigurne ruke. Obratite nam se već danas i saznajte kako vam možemo pomoći u odabiru i održavanju najboljeg skenera za vaše poslovanje.
Digitalizirajte s povjerenjem – odaberite stručnjake!
Sređivanje arhive, pohrana, prijevoz, izlučivanje i uništavanje dokumentacije
Vodeći računa o osjetljivoj prirodi Vaše poslovne dokumentacije čvrsto provodi pravilo o načinima pristupa poslovnoj dokumentaciji na način da je pristup dostupan isključivo ovlaštenim osobama. Poslovna dokumentacija u našim logističkum centrima čuva se u skladu s važećim arhivskim propisima i uz stalni nadzor djelatnika Hrvatskog državnog arhiva.
Na vaš zahtjev savjetujemo i opremamo prostore arhive te formiramo i organiziramo cjelokupnu arhivu. Ovisno o funkciji, poslovima, nadležnosti i ciljevima vaše ustanove/tvrtke, sređujemo gradivo u vašim prostorima te vodimo brigu o održavanju funkcionalnosti arhive i ispunjavanju zakonskih regulativa.
Dokumentacija nastala vašim radom pruža najbolji uvid u sve vaše funkcije, i bitan je pokazatelj i čimbenik uspješnosti vašeg rada. No, samo stručno sređena i pravilno evidentirana dokumentacija, omogućuje vam lako poslovanje i pravovremeni pristup traženim informacijama.
Nakon pruzimanja, arhivske kutije u kojima se nalazi Vaša poslovna dokumentacija u fizičkom ili digitalnom obliku na fizičkom mediju, prevoze se u najbliži logistički centar našim posebno opremljenim vozilima.
Kako bismo oslobodili mjesto za novu dokumentaciju, provodimo postupak odabiranja i izlučivanja dokumentacije kojoj je istekao zakonski rok čuvanja, bilo da se ista nalazi u Vašoj arhivi ili našem spremištu.
Vodeći brigu o zakonskim regulativama glede zaštite podataka, nudimo vam kompletnu uslugu sigurnog uništavanja dokumentacije. Postupak uništavanja vrši se rezanjem dokumentacije na trake širine 5 mm, a izrezani papir se ekološki zbrinjava.
Po završenom postupku, Stvaratelju/Imatelju dokumentacije, dostavlja se zapisnik o provedenom postupku koji služi kao potvrda o sigurno uništenoj dokumentaciji.
Sređeno, tehnički uređeno, popisano i opisano gradivo
Maksimalna iskorištenost postojećeg prostora
Lak i brz pristup dokumentima odnosno informacijama
Smanjenje utroška vremena kod pronalaženja dokumentacije